Akkurat nå sitter det malt vevtapet på puss som jeg mener er altfor tett (det har blitt svartsopp enkelte steder) så jeg kommer til å rive den bort. Problemet er at pussen under er veldig "melete" og den første malingen før vevtapeten ble satt opp følger med når jeg tar bort vevtapeten, dette gjør at veggen blir som et kart med flekker der maling løsner fra pussen! Hadde opprinnelig tenkt å halvflise, men vet ikke om pussen kan bære flisene? Kan jeg behandle pussen eller må jeg sette opp veggplater av noe slag? Vil ikke lekte og styre på for hver eneste mm2 er verdifull i den lille garasjen! Takk for tips! Mvh Pelle