Vurderer å kjøpe en spikerpistol til kompressoren for lettere å feste stendere mm innendørs.
Trodde jeg i dagene også skulle bytte noen bord på terrasserekkverket som har begynt å bli dårlige, og da er spørsmålet om spiker er for spinkelt?
Tenker å spikre med robuste spiker der stenderne er festet, men der "gjerdet" er festet trenger man kanskje ikke samme tykkelse.
Rekkverket er laget slik at det mellom stenderne er festet avtakbare seksjoner som man deretter enkelt løsner og spikrer opp igjen etter at bordene er byttet ut. Har ingen mål på bredden på materialet, men siden spiker finnes opp til 50mm er det uansett ikke noe problem, derimot som sagt tykkelsen jeg er usikker på.
Håper dere forstår min dårlige snekkersvensk
