På grunn av avtrekkskanalen var vi tvunget til å modifisere veggskapene og flytte ned den delen som skapet skal henges på skinnen på veggen.
Jeg syntes at snekkeren skulle lage nye hull for treplugg for å feste den delen man henger skapet på. Men i stedet festet han med dykkert (se innringet på bilde).
Vil det fungere like bra som om det var treplugg der? Jeg vil ikke ha et skap som raser når man har fylt det med porselen.
Jeg syntes at snekkeren skulle lage nye hull for treplugg for å feste den delen man henger skapet på. Men i stedet festet han med dykkert (se innringet på bilde).
Vil det fungere like bra som om det var treplugg der? Jeg vil ikke ha et skap som raser når man har fylt det med porselen.
Min tanke er å sette vinkeljern i skapet for å forsterke. Men det kanskje er overkill?
useless skrev:
Ja, bildet var ikke det beste, må jeg innrømme. Legger ved bedre i kveld.
Men det er baksiden på et veggskap vi ser. Og den lekten på bildet sitter egentlig øverst i skapet. Altså den lekten som jeg kommer til å henge på skinnen på veggen (alternativt bare skru gjennom lekten opp på veggen da det er kryssfiner bak gipsen).
Men vi måtte skjære ut skapene for å la avtrekkskanalen passere. Og da måtte vi også flytte ned lekten et stykke på skapet. Og nå er den festet med dykkert i stedet for treplugg.
Klikk her for å svare