Snakket nettopp med en kvinne på et firma som bygger hus i leca isoblokk. Hun mente at de aldri ville bruke Ytong/lettbetong fordi man da får slike problemer med fukt..???!!! ???
Joda, Ytong er fuktig, men man må jo la fukten tørke ut før man fortsetter byggingen! :-/
Har noen her erfaring med eller hørt om noen som har fått problemer med fukt i Ytong-/lettbetonghus?
Joda, Ytong er fuktig, men man må jo la fukten tørke ut før man fortsetter byggingen! :-/
Har noen her erfaring med eller hørt om noen som har fått problemer med fukt i Ytong-/lettbetonghus?
Når jeg ringte Ytong, snakket han varmt om den metoden og materialet og snakket nedsettende om Leca isoblokk.
Han sa at y-tong har en mye bedre isoleringsevne sammenlignet med Leca isolerblokk.
Det samme skjedde når jeg ringte Leca. Deres materiale var mye bedre og Y-tong var ikke like bra.
;D ;D lurer på hvem som har rett ;D ;D
Han sa at y-tong har en mye bedre isoleringsevne sammenlignet med Leca isolerblokk.
Det samme skjedde når jeg ringte Leca. Deres materiale var mye bedre og Y-tong var ikke like bra.
Akkurat! jeg har gjort nøyaktig det samme og med samme resultat. Hadde vært virkelig gøy å høre en uttalelse fra en UAVHENGIG sakkyndig person!Sweli skrev:Når jeg ringte Ytong, snakket han varmt om den metoden og materiale og snakket nedlatende om Leca isoblokk.
Han sa at y-tong har en mye bedre isolasjonsevne sammenlignet med Leca isolerblokk.
Klikk her for å svare