Medlem
· Västra Götaland
· 202 innlegg
Er det vanlig at visse deler av et drevband tar lengre tid å ekspandere?
Har montert rundt en dør i morges, og når jeg kikket nå så ser den litt ut som en berg-og-dalbane hvor visse deler har ekspandert som de skal, mens andre deler har bare ekspandert noen millimeter.
Det er fra samme rulle også.
Er det bare å vente eller er det feil på drevbandet?
Har montert rundt en dør i morges, og når jeg kikket nå så ser den litt ut som en berg-og-dalbane hvor visse deler har ekspandert som de skal, mens andre deler har bare ekspandert noen millimeter.
Det er fra samme rulle også.
Er det bare å vente eller er det feil på drevbandet?
Medlem
· Västra Götaland
· 202 innlegg
Ok, rart at den ikke har ekspandert ordentlig overalt, selv om det har vært 20 grader ute i dag og dessuten står døren mot solsiden i et par timer.
Hvis man nå skal teste hårføner, går det an å gjøre det et par dager etter at man har montert, da jeg ikke er hjemme igjen før senere i uken?
Hvis man nå skal teste hårføner, går det an å gjøre det et par dager etter at man har montert, da jeg ikke er hjemme igjen før senere i uken?
Kan ikke riktig svare på det, om det hjelper, bare noe som kan tenkes da det skal være varme og ikke for kaldt for exspandera,
Jeg leste om det, i en annen tråd nylig så rosettes drevbandet
Kanskje spør i den tråden
www.byggahus.se/forum/threads/expanderande-skumplast-eller-vanligt-drev-runt-nya-foenster.326868/#post-3093751
Jeg leste om det, i en annen tråd nylig så rosettes drevbandet
Kanskje spør i den tråden
www.byggahus.se/forum/threads/expanderande-skumplast-eller-vanligt-drev-runt-nya-foenster.326868/#post-3093751
Klikk her for å svare