B bp #1 Medlem · 1 innlegg 21 mar 2004 kl 20:38 bp Medlem 1 innlegg 21 mar 2004 kl 20:38 #1 hei er det noen som har bygget med dorotherm systemet http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf side 31 eller http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + eller - petra
hei er det noen som har bygget med dorotherm systemet http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf side 31 eller http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + eller - petra