Jeg har åpnet opp to dører mellom kjøkken & stue. Setter man foring rundt dem? Jeg har null kontroll. Helst vil jeg ikke, men er det ok?
Den ene blir uansett tett mot veggen.
 
  • Åpning mellom kjøkken og stue uten dørkarmer, med materialer og en vifte plassert foran. Kjøkken med hvite fliser og innebygde hvitevarer.
  • Åpen døråpning mellom to rom med treplank på gulvet og diverse materialer oppstilt i bakgrunnen.
P
En gjør som en vil.

Dører kles typisk med lister fordi du får en glippe ellers mellom karm og vegg.
 
  • Liker
jamaica
  • Laddar…
Dørfôr innendørs er helt og holdent noe man har for utseendets skyld. Når man setter en dørkarm i et hull i veggen, er det en enkel måte å få det pent på ved å skjule sprekken mellom karm og vegg med et fôr. Men det går an å gjøre det på andre måter også. Og har du ikke engang en dør, bare en åpning, er det ikke engang noen sprekk å skjule.
 
  • Liker
jamaica og 2 andre
  • Laddar…
Ok tusen takk begge to! Da lar jeg det sannsynligvis være siden den ene uansett ikke funker.
 
Hvordan valgte du å gjøre det? Bilder av sluttresultatet? :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.