Jeg har begynt så smått å undersøke markedet for ytterdører, min nåværende er ikke direkte vakker.
Men på alle nettsider møtes jeg bare av et glatt rabbel 9x20, 10x20, 10x21 når jeg søker dimensjoner. Antar at det er i desimeter, men er det eksakt? Dørbladet eller karmen? Jeg har et hull i huset der den nye dørkarmen skal få plass. Jeg antar at det ligger en standard bak, kan noen tipse blir jeg lykkelig.