Jeg har et problem. Dette er kanskje som å banne i kirken, men jeg er lei av å pusse opp og har fått fullstendig idétørke. Etter en baderomsrenovering som gikk "litt" galt stod vi med en betongren leilighet og har måttet agere veldig mye ad hoc. Inntil det som igjen holder på å bli et kjøkken var tidligere en dør. Derimot måtte karmen ryke i forbindelse med at gulvet ble revet, selve døren er borte for lenge siden. I forbindelse med det forsvant litt av den fantastisk dårlige "puss" de brukte i 1939 da huset ble bygget. Vi vet ikke riktig hva vi skal gjøre nå. Det er en funkisleilighet. Åpningen er 10 cm i overkant og 11-13 cm langs med høyre side (bilde 1)
Vi har noen alternativer, det mest tiltalende er å la det være og markedsføre det som "patina" eller "sjarmerende unik" når vi selger elendigheten. Utover det vurderer vi;
alt. 1 Bygge en slags bue (da trenger jeg hjelp med hvordan man skal gå frem, steg for steg som om jeg var 5 år)
alt. 2 Sette inn en karm igjen, men droppe døren da det enten vil knocke den som sitter ved et fremtidig spisebord eller så vil den konstant krasje med baderomsdøren. Derimot blir det for smalt til å ha dørpanel på venstre side, så det er ikke et toppfint alternativ,
alt. 3 En magisk løsning som dere på forumet leverer.
Det høres ut som et ganske enkelt alternativ, takk! Trenger jeg å stendere opp noe? Funker det med Knauf Rotband håndgips? (Har arbeidet med det før og føler at jeg mestrer det)
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.