Startet en tråd i "Dører og vinduer" (
http://www.byggahus.se/forum/fonster-dorrar/235049-satta-dorr-i-vinkel.html) men dette er kanskje et bedre forum?
Har kommet litt lenger i mine tanker:
Mørkelilla = Fix/flis/fug
Tynn lysegrønn = tetningssjikt
Oransje = Våtromsplate
Turkis = Konstruksjonsfiner
Svart = Lekter/Isolasjon
Blå = OSB
Rosa = Gips
Rød = "Trekantlekter"
Grønn = Dør med karm
Grå = Evt. ekstra gipsplate
Er dette riktig tenkt eller er jeg ute og sykler?