Startet en tråd i "Dører og vinduer" (http://www.byggahus.se/forum/fonster-dorrar/235049-satta-dorr-i-vinkel.html) men dette er kanskje et bedre forum?

Har kommet litt lenger i mine tanker:

Diagram av dørinstallasjon med fargekoder: grønt for dør med karm, svart for reglar/isolering, rødt for trekantsreglar, og flere lag.

Mørkelilla = Fix/flis/fug
Tynn lysegrønn = tetningssjikt
Oransje = Våtromsplate
Turkis = Konstruksjonsfiner
Svart = Lekter/Isolasjon
Blå = OSB
Rosa = Gips
Rød = "Trekantlekter"
Grønn = Dør med karm
Grå = Evt. ekstra gipsplate

Er dette riktig tenkt eller er jeg ute og sykler?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.