Hei Jeg skal isolere en stall som skal brukes som lager. Og vurderer å legge til rammeverk og isolasjon på låven over stallene og legge doble OSB. Hvilken CC avstand på rammene anbefaler dere?
 
Jeg anbefaler at du tenker om og bruker vanlig planke eller spontet gulvvirke, det har empirisk vist seg å fungere.
 
  • Liker
Johan Gunverth
  • Laddar…
Råspont pleier å bli passe fint gulv i uthus
 
F fribygg skrev:
Jeg anbefaler at du tenker om og bruker vanlig planke eller spontet gulvvirke, det har empirisk vist seg å fungere.
Det har vist seg at jeg har fått tak i 400m2 billig OSB så derfor lurer jeg
 
  • Liker
Peter #11 og 2 andre
  • Laddar…
Hvordan skal du belaste det, rundballer, palltruck?
 
Osv er bare dritt å bruke på gulv. Tåler ingen belastning og står imot fuktighet veldig dårlig
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.