R Rick. #1 Medlem · 46 innlegg 27 mar 2025 kl 10:16 Rick. Medlem 46 innlegg 27 mar 2025 kl 10:16 #1 Hei Jeg skal isolere en stall som skal brukes som lager. Og vurderer å legge til rammeverk og isolasjon på låven over stallene og legge doble OSB. Hvilken CC avstand på rammene anbefaler dere? #gulv #loge #osb
Hei Jeg skal isolere en stall som skal brukes som lager. Og vurderer å legge til rammeverk og isolasjon på låven over stallene og legge doble OSB. Hvilken CC avstand på rammene anbefaler dere?
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 23 284 innlegg 27 mar 2025 kl 10:27 fribygg Medlem Östergötland 23.284 innlegg 27 mar 2025 kl 10:27 #2 Jeg anbefaler at du tenker om og bruker vanlig planke eller spontet gulvvirke, det har empirisk vist seg å fungere.
Jeg anbefaler at du tenker om og bruker vanlig planke eller spontet gulvvirke, det har empirisk vist seg å fungere.
Matti_75 #3 Bygningsveteran · Örebro · 5 098 innlegg 27 mar 2025 kl 13:08 Matti_75 Bygningsveteran Örebro 5.098 innlegg 27 mar 2025 kl 13:08 #3 Råspont pleier å bli passe fint gulv i uthus
R Rick. #4 Medlem · 46 innlegg 27 mar 2025 kl 14:06 Rick. Medlem 46 innlegg 27 mar 2025 kl 14:06 #4 F fribygg skrev: Jeg anbefaler at du tenker om og bruker vanlig planke eller spontet gulvvirke, det har empirisk vist seg å fungere. Det har vist seg at jeg har fått tak i 400m2 billig OSB så derfor lurer jeg
F fribygg skrev: Jeg anbefaler at du tenker om og bruker vanlig planke eller spontet gulvvirke, det har empirisk vist seg å fungere. Det har vist seg at jeg har fått tak i 400m2 billig OSB så derfor lurer jeg
F fribygg #5 Medlem · Östergötland · 23 284 innlegg 27 mar 2025 kl 15:07 fribygg Medlem Östergötland 23.284 innlegg 27 mar 2025 kl 15:07 #5 Hvordan skal du belaste det, rundballer, palltruck?
Matti_75 #6 Bygningsveteran · Örebro · 5 098 innlegg 27 mar 2025 kl 16:11 Matti_75 Bygningsveteran Örebro 5.098 innlegg 27 mar 2025 kl 16:11 #6 Osv er bare dritt å bruke på gulv. Tåler ingen belastning og står imot fuktighet veldig dårlig