Bob_the_builder #16 Medlem · 2 037 innlegg 8 jan 2004 kl 21:46 Bob_the_builder Medlem 2.037 innlegg 8 jan 2004 kl 21:46 #16 Tommy_S skrev: GN9 er det som før hette GNU Nei, de heter GU9. GN=Gyproc Normal, dvs vanlig, innvendig 1200-gips.
Tommy_S skrev: GN9 er det som før hette GNU Nei, de heter GU9. GN=Gyproc Normal, dvs vanlig, innvendig 1200-gips.
Bob_the_builder #17 Medlem · 2 037 innlegg 8 jan 2004 kl 21:47 Bob_the_builder Medlem 2.037 innlegg 8 jan 2004 kl 21:47 #17 Nå har jeg forsket litt mer... GU-platene kan heller ikke overflatebehandles. Men det der med eventuell giftig impregnering høres heller ikke urimelig ut.
Nå har jeg forsket litt mer... GU-platene kan heller ikke overflatebehandles. Men det der med eventuell giftig impregnering høres heller ikke urimelig ut.
T Tommy_S #18 Medlem · 468 innlegg 11 jan 2004 kl 14:06 Tommy_S Medlem 468 innlegg 11 jan 2004 kl 14:06 #18 Bob_the_builder skrev: Nei, de heter GU9. GN=Gyproc Normal, dvs vanlig, innvendig 1200-gips. Jepp. Så er det. Jeg skrev feil.
Bob_the_builder skrev: Nei, de heter GU9. GN=Gyproc Normal, dvs vanlig, innvendig 1200-gips. Jepp. Så er det. Jeg skrev feil.
F frasse #19 Medlem · 878 innlegg 12 jan 2004 kl 10:25 frasse Medlem 878 innlegg 12 jan 2004 kl 10:25 #19 Det er Gyproc og de heter GN9, skal sjekke med husleverandøren om han har litt mer info.