Bob_the_builder
Tommy_S skrev:
GN9 er det som før hette GNU
Nei, de heter GU9. GN=Gyproc Normal, dvs vanlig, innvendig 1200-gips.
 
Bob_the_builder
Nå har jeg forsket litt mer... GU-platene kan heller ikke overflatebehandles. Men det der med eventuell giftig impregnering høres heller ikke urimelig ut.
 
Bob_the_builder skrev:
Nei, de heter GU9. GN=Gyproc Normal, dvs vanlig, innvendig 1200-gips.
Jepp. Så er det. Jeg skrev feil.
 
Det er Gyproc og de heter GN9, skal sjekke med husleverandøren om han har litt mer info.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.