Jeg har fjernet en skillevegg i huset. Der veggen møtte ytterveggen er det et stort glipp (20mm) mellom gipsplatene med isolasjon i. Bak isolasjonen er det en gummilist. Jeg hadde tenkt å fylle i glippet med skum og deretter sparkle over. Men nå er det klart at det er en dilatasjonsfuge til huset. Jeg må gjøre noe for å pynte litt på det. Har forsøkt å finne en dilatasjonslist å sparkle inn, men finner ingenting. Hva kan man gjøre her?