Renovator
· Kalmar
· 3 054 innlegg
Til du har en jevn repbild start med 50 på lavt turtall og øk suksessivt, det kan være en fordel å slipe med vann på de første trinnene
Nå har jeg slipt ferdig og også kjørt 2 ganger med betonglakk som støvbindemiddel, skal vente ca 24 timer for å legge 2 lag toppstrøk
Men nå etter all sliping har jeg merket at det er ganske mange små groper her og der,
Hva finnes det av metoder for å bli kvitt dem?
Finnes det noen gjennomsiktig epoksy for utendørsbruk?
Eller finnes det andre typer materialer for å tette dem?
Takknemlig for alle tips
Men nå etter all sliping har jeg merket at det er ganske mange små groper her og der,
Hva finnes det av metoder for å bli kvitt dem?
Finnes det noen gjennomsiktig epoksy for utendørsbruk?
Eller finnes det andre typer materialer for å tette dem?
Takknemlig for alle tips
Renovator
· Kalmar
· 3 054 innlegg
Unngå epoksy den er ikke UV-bestandig
Finnes det noe annet alternativ enn å sparkle?
Kan man bruke mykfuge eller silikon?
Kan man bruke mykfuge eller silikon?
Renovator
· Kalmar
· 3 054 innlegg
Nei vi har brukt akryl sparkel
Klikk her for å svare

