Hei
Legger akkurat nå det første laget under min utvidelse som får en støpt plate som grunnlag.
Det blir små sprekker mellom noen plater.
Er det noe jeg trenger å bry meg om & trenger å tette på noen måte?
Hvor viktig er det & tips isåfall for å tette.
Hvordan jeg enn prøver blir det ikke helt nøyaktig riktig.
Legger akkurat nå det første laget under min utvidelse som får en støpt plate som grunnlag.
Det blir små sprekker mellom noen plater.
Er det noe jeg trenger å bry meg om & trenger å tette på noen måte?
Hvor viktig er det & tips isåfall for å tette.
Hvordan jeg enn prøver blir det ikke helt nøyaktig riktig.
Det vanlige er å legge platene med forskjøvne kanter mellom lagene. Tror ikke det er vanlig å tette rundt alle platene mer enn å forsøke å få dem til å ligge så tett som mulig. Er det et lag bruker man som regel plater med falsede kanter. Det er heller ikke uvanlig å legge en plastfolie over det nederste laget for å få en ekstra beskyttelse mot fukt.
Klikk her for å svare
