Hei
Legger akkurat nå det første laget under min utvidelse som får en støpt plate som grunnlag.
Det blir små sprekker mellom noen plater.
Er det noe jeg trenger å bry meg om & trenger å tette på noen måte?
Hvor viktig er det & tips isåfall for å tette.
Hvordan jeg enn prøver blir det ikke helt nøyaktig riktig.
 
  • Isolasjonspaneler lagt på bakken med små springer mellom. En hanske ligger oppå panelene. Bakgrunnen viser en tekst på panelene.
Det vanlige er å legge platene med forskjøvne kanter mellom lagene. Tror ikke det er vanlig å tette rundt alle platene mer enn å forsøke å få dem til å ligge så tett som mulig. Er det et lag bruker man som regel plater med falsede kanter. Det er heller ikke uvanlig å legge en plastfolie over det nederste laget for å få en ekstra beskyttelse mot fukt.
 
  • Liker
jamaica
  • Laddar…
Tet med litt fugeskum bare….
 
  • Liker
jamaica
  • Laddar…
P
Jeg kjører fugeskum i de der glipene. Da tetter man og samtidig limer sammen alt så det ikke beveger seg. Er det nødvendig? Sikkert ikke. :-)
 
  • Liker
jamaica
  • Laddar…
Takk skal dere ha! Kjør litt fugeskum for sikkerhets skyld
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.