Hei, skal senke et innertak med 28x70 som jeg skrur i eksisterende råspont, deretter skal det hele kles med sporpanel 13x120. Er det nok med cc 60 på spiklektene? Vet at man setter gips med cc30 men det kanskje er overkill for panel?
 
c/c 60 bør rekke
når det gjelder gips pleier man å ha
cc 30 til 600mm gipsplank
cc 40 til 1200mm plater
cc 45 til 900mm plater
 
T tergo skrev:
c/c 60 bør holde
når det gjelder gips pleier man å ha
cc 30 til 600mm gipsplank
cc 40 til 1200mm plater
cc45 til 900mm plater

Flott, da går jeg for cc60
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.