S Snabelhund #1 Medlem · Stockholm · 247 innlegg 23 jan 2022 kl 13:09 Snabelhund Medlem Stockholm 247 innlegg 23 jan 2022 kl 13:09 #1 Hei, skal senke et innertak med 28x70 som jeg skrur i eksisterende råspont, deretter skal det hele kles med sporpanel 13x120. Er det nok med cc 60 på spiklektene? Vet at man setter gips med cc30 men det kanskje er overkill for panel? #takrenne #takpanel
Hei, skal senke et innertak med 28x70 som jeg skrur i eksisterende råspont, deretter skal det hele kles med sporpanel 13x120. Er det nok med cc 60 på spiklektene? Vet at man setter gips med cc30 men det kanskje er overkill for panel?
T tergo #2 Medlem · 6 119 innlegg 23 jan 2022 kl 13:20 tergo Medlem 6.119 innlegg 23 jan 2022 kl 13:20 #2 c/c 60 bør rekke når det gjelder gips pleier man å ha cc 30 til 600mm gipsplank cc 40 til 1200mm plater cc 45 til 900mm plater
c/c 60 bør rekke når det gjelder gips pleier man å ha cc 30 til 600mm gipsplank cc 40 til 1200mm plater cc 45 til 900mm plater
S Snabelhund #3 Medlem · Stockholm · 247 innlegg 23 jan 2022 kl 13:46 Snabelhund Medlem Stockholm 247 innlegg 23 jan 2022 kl 13:46 #3 T tergo skrev: c/c 60 bør holde når det gjelder gips pleier man å ha cc 30 til 600mm gipsplank cc 40 til 1200mm plater cc45 til 900mm plater Flott, da går jeg for cc60
T tergo skrev: c/c 60 bør holde når det gjelder gips pleier man å ha cc 30 til 600mm gipsplank cc 40 til 1200mm plater cc45 til 900mm plater Flott, da går jeg for cc60