God kveld.
Jeg holder akkurat nå på å strippe et helt rom fra gammel tretex og skal sette gips i stedet.. men nå til spørsmålet.
Det skal settes inn litt nye el-uttak/nettverksuttak og et lampeuttak over vinduet eller vindusspots. Og jeg har jo alternativene:
* Strippe all råspont og trekke fleksislange i lektene og kan til og med legge inn isolasjon i veggene for lydens skyld, og ny OSB plate har jo mindre skjøter og lignende som man kunne risikere å sette en spiker i fremtiden.
* Alternativt frese/spore i veggene og sette opp rot bokser/senildosor som kanskje er billigere men på en eller annen måte føles det første alternativet sikrere.
Hvordan hadde dere gjort det? Gjelder først og fremst veggene da taket egentlig ikke trenger råspont.