Hei.

Holder på å regne på materialkostnaden for vår plate og kjeller. Har vært inne og tatt priser fra byggmax.

Er det bra priser? Hvor skal jeg vende meg for å få bedre pris?

MVH
Kristofer

Byggmax har bra priser, selv om jeg har opplevd at kvaliteten har variert. Be om tilbud så kan du sikkert få gode priser andre steder med bedre kvalitet. På byggmax priser finnes det ingen prutmån og ingen servicevennlig og kyndig personal.

ClasseClas
Andre byggefirmaer som har egne biler kan regne ut en god totalpris inkludert transport med værbeskyttet pakking, som du må fikse på egen hånd hvis du kjøper hos Byggmax.

Bob_the_builder
Min erfaring er at det er mulig å nå Byggmaxpriser hvis man handler andre steder, forutsatt at man kjøper for 20, kanskje 30 tusen om gangen (og det er ingen problemer med litt planlegging). Da kommer alt hjemlevert i det tempo man ønsker og man får god kvalitet på alt materialet (får man det ikke reklamerer man og får nye ting uten klaging).

Bob_the_builder skrev:
Min erfaring er at det er mulig å nå Byggmax-priser om man handler på annet sted, forutsatt at man kjøper for 20, kanskje 30 tusen om gangen (og det er ingen problem med litt planlegging). Da kommer alt hjemlevert i den takt man vil og man får bra kvalitet på alt materialet (får man det ikke reklamerer man og får nye greier uten klaging).
... og jeg anbefaler da at man kjøper hele innpakkede plankenett :D.

Kjøper man et antall m i løpemeter, er risikoen stor for at leveransen blir hva andre kunder har droppet. I det minste fikk jeg langt dårligere kvalitet på disse, enn jeg plukket på Byggmax for nettopp disse dimensjonene. Men prisene var ganske sammenlignbare.

byggmax kan jo begynne med å skaffe kyndig personale til å begynne med så kanskje man har råd til å dra dit, koster jo å få feil ting med seg hjem!! kan man jo like gjerne ta den nærmeste å spare transporter

Bob_the_builder
Greia med Byggmax er jo at de ikke trenger dyktig personale siden de er billigst (for det meste). De trenger altså ikke den konkurransefordelen for å få kunder...

Bob_the_builder
LeoBalk skrev:
... og jeg anbefaler da at man kjøper hele innpakkede brettpakker  :D.  

Kjøper man et antall m i løpemeter, er risikoen stor for at leveransen blir det andre kunder har unngått. I det minste fikk jeg langt dårligere kvalitet på disse, enn jeg plukket på Byggmax for akkurat disse dimensjonene. Men prisene var ganske sammenlignbare
Man skal ikke måtte få søppel! Da reklamerer man og sørger for at det ikke skal skje igjen, for da bytter man leverandør.

Man skal ikke trenge å få søppel! Da reklamerer man og finner ut at det ikke skal skje igjen for da bytter man leverandør
Det var ikke søppel. Bare klart dårligere kvalitet enn det jeg selv plukker ut på Byggmax. Noen må til slutt få alle av andre vrakede krokete planker, som finnes i alle bordpakker uansett bordplass:).

Kjøper du for hjemkjøring har personalet ikke tid til å velge og sortere som du selv gjør. De bare slenger på ønsket mengde, og da ligger de vrakede plankene alltid øverst. Derfor får man dem (om ikke en tidligere kjøring har tømt det krokete lagret selvfølgelig)

Bor i GBG men fikk helt oprutet nesten samme priser hos en annen leverandør. Skilte typ 5 øre løpemeteren
på 45x 220 regler. Da får jeg "konstruksjons" virke gentimot byggmax okända....
Byggmax kvalitet kan jo ifølge meg variere ganske frisk...
Ta inn flere tilbud !!!
Anders

Hei

sjekk med tjällden spå kantbalk og isolasjon til 70 kvm komplett med 300 mm isolasjon ca 20000 isolasjonen hos bygg max koster 12000

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.