M
Er det noen her inne som har handlet/handler på Byggmax i Kungsbacka, hva synes dere i så fall om produktene deres.
Eller om Byggmax generelt?

Finnes jo både bra og dårlige ting der. Alt avhenger vel av hvilken pris/kvalitet man vil ha.

Handler på Byggmax i Kungsbacka ganske ofte...samme ting der som på alle andre Byggmax. Bra orden og ryddig i den butikken dog synes jeg.
Du må nok stille spørsmålet mer spesifikt hva du faktisk lurer på...?

M
Har hørt en del om at personalet generelt på Byggmax er uvitende og kanskje ikke så hyggelige, jeg er veldig for personale i butikk som er hyggelige. Trenger ikke hjelpe til og kunne alt, bare de likevel har en hyggelig "approach" så vinner de mye hos meg.

Men det er vel deres forretningsidé og grunnen til lavere priser?

Selvplukk -Mål-Betal -Hjem og spikre..

Krilleman
Akkurat, man skal ikke regne med å gå inn på Byggmax og forvente å få fornuftige råd og tips.

Da får du vende deg til et annet byggevarehus som skilter med at de har denne tjenesten.

Derimot skal jo all personale i "salg-segmentet" alltid ha en glad og positiv holdning. Forbausende mange ser ut til å ha glemt det.

M
Akkurat det jeg mener, forventer ikke: du trenger dette, osv. Men mer en hyggelig mottakelse:) men Kungsbacka er kanskje bra da, siden du handler der mer enn en gang Forbo?

Jeg synes personalet på Byggmax i Kbacka er betydelig hyggeligere enn min lokale trelasthandel der jeg er storkunde...kompetanse har jeg ingen anelse om, jeg spør aldri butikkpersonale om råd...de skal dog kunne fortelle hvor tingene jeg leter etter ligger, og det synes jeg de har kontroll på. produktene er helt standard, ikke noe rart med det... jeg tror jeg handler der av smidighet...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.