Hei!

Har nå kommet til å legge ut gulvet i et sånt byggesettbod fra Bauhaus. Det skal verken isoleres eller varmes opp.

Boden står på plater og gruslag, jeg vurderte om jeg skulle behandle undersiden av gulvet mot fukt for at det skal holde lengre, så fant jeg en rull med byggfolie og kom på den eminente(?!?!?) ideen å legge det under gulvet, da kanskje man også får bort litt insekter og annet som kommer opp gjennom sprekker og kvister som løsner, etc.

Er det helt hull i hodet dette her eller gjør det verken til eller fra? Det siste jeg vil er jo at det skal klare å samle seg fukt mellom plasten og rupanelet og forkorte levetiden på gulvet.

Plastfolie lagt over tregulv i et uisolert byggsatsførråd, med synlig grus under. Gulvet er ikke ferdig lagt, og plasten dekker deler av området.
 
Aldri plast i uoppvarmede bygninger, tette nedenfra isteden med blindbunnsplater nederst.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.