Fant en artikkel i Aftonbladet om en familie som bygger sitt hus inni et drivhus.
Artikkelen er fra 2002, er det noen som vet hvordan det gikk siden?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,163180,00.html
Artikkelen er fra 2002, er det noen som vet hvordan det gikk siden?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,163180,00.html
Oppdaterer denne.
Er det noen som har mer informasjon om bygg som disse.
På grunn av den enorme mangelen på hus til salgs som passer oss vurderer vi om vi skal bygge uansett.
Vi har hatt litt forskjellige planer, og det vi har kommet fram til er at vårt hjem skal være "grønt" og gjerne med en gammel touch.
Jeg er ikke ute etter å bo i en lavvo uten strøm, men med full standard så billig og miljøvennlig som mulig.
Dette huset har siden jeg så det første gangen bitt seg fast, og blir mer og mer inspirerende.
Noen som vet mer om huset enn det som står på nettsiden, eller vet om andre lignende bygg?
Vi kan også tenke oss et mindre hus i tilknytning til et stort drivhus.
Et annet spørsmål er hva et drivhus i større modell koster å varme, spesielt i våre trakter (Østersund)
MVH/
Er det noen som har mer informasjon om bygg som disse.
På grunn av den enorme mangelen på hus til salgs som passer oss vurderer vi om vi skal bygge uansett.
Vi har hatt litt forskjellige planer, og det vi har kommet fram til er at vårt hjem skal være "grønt" og gjerne med en gammel touch.
Jeg er ikke ute etter å bo i en lavvo uten strøm, men med full standard så billig og miljøvennlig som mulig.
Dette huset har siden jeg så det første gangen bitt seg fast, og blir mer og mer inspirerende.
Noen som vet mer om huset enn det som står på nettsiden, eller vet om andre lignende bygg?
Vi kan også tenke oss et mindre hus i tilknytning til et stort drivhus.
Et annet spørsmål er hva et drivhus i større modell koster å varme, spesielt i våre trakter (Østersund)
MVH/
Men altså forstår ikke... blir det ikke fuktig der inne, tenkte om d ikke har av isolert bakken der inne så burde det vel være ganske høy fuktighetsnivå ``??? typ ikke bra for trehus? Eller er det så god ventilasjon at det ikke oppstår kanskje.
Ble klart fristet til å bygge inn hele min Västerbottensgård. så man slipper alt som har med maling bytte av vindu og annet skit!
Ble klart fristet til å bygge inn hele min Västerbottensgård. så man slipper alt som har med maling bytte av vindu og annet skit!
Klikk her for å svare