Hei
For ikke så lenge siden var jeg i Polen og handlet byggematerialer, jeg besøkte bl.a. Praktiker, OBI og Castorama. Kjøpte en hel del og det ble en brøkdel av hva jeg ville ha betalt i Sverige, dog var det litt omstendelig med transport osv. Jeg lurer på om dere handler byggevarer utenlands har nemlig vurdert å arrangere "Byggeturer" til bl.a. Polen hvor man drar over en helg og kjører rundt til 2-3 forskjellige byggevarehus, bestiller de varene man vil ha og deretter tenkte jeg å ordne med transport til Sverige. En stor lastebil hvor man betaler per f.eks. pallplass. Kostnaden for reisen og transporten blir betydelig mindre om man er mange som deler, hva synes dere om det. Tror dere at det kan være interesse for dette?