Vi har bygd en vegg. Alt så bra ut, men så viste det seg at mursteinen har blitt bøyd, slått seg. Vi gjorde alt som man skal, lot virket være en stund, og det var rett når vi satte det opp.

Uansett. Slik ser det ut.
Veggen er bygget med trelister og gipsplater. En åpen dør til venstre viser et rom med uferdig vegg dekor, seng og tilbehør.
Nederst (ikke med på bildet), går mursteinen mer utover, så hvis man setter gips der, går det utover.
Mitt spørsmål er hvordan man løser dette best.
Skal vi bygge på likevel med gips og så prøve å sparkle det opp. Og la veggen stikke ut mellom døren og garderoben samt vi må sette ekstra over døren.
Eller kan man sette nett og sparkle rett på lekten. Håper dere forstår hva jeg mener.

Hvorfor ikke bare høvle av det på reglen som har vridd seg utover, så den blir jevn å gipse på?

• Liker
Appendix
  • Laddar…
B b8q skrev:
Hvorfor ikke bare høvle av det på regelen som har vridd seg utover, så den blir jevn å gipse på?
Fordi vi ikke hadde tenkt på det, takk for tipset :)

Dere har altså satt regelen for langt ut og så gipset ved siden av i stedet for utenpå? :thinking:

Anna_H Anna_H skrev:
Dere har altså satt regelen for langt ut og så gipset ved siden av i stedet for utenpå? :thinking:
Nei, ikke fra starten. Vet ikke hvordan min sambo har tenkt, men nå er det som det er. Så prøver å finne løsninger.

ev en remse renoveringsgips (7mm) og så sparkle resten

• Liker
Eraze
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.