Hva har dere for erfaringer eller forslag til å bygge til i vinkel. Opprinnelseshuset er et lite torp (parstue, én plan). Vi må bygge det ut ganske mye, minst to soverom pluss oppholdsrom. Kvadratmessig er jeg ikke sikker på hvor mye det dreier seg om... Foreløpig er vi bare i "drømme/planlegge litt" stadiet, men jeg er nysgjerrig på hvilke forskjellige løsninger som finnes. Jeg ser gjerne på bilder og tegninger hvis noen vil dele :rolleyes:
Bygningsvern er alltid interessant og verdt å vurdere, men i dette tilfellet er nok det meste allerede ødelagt, så det vil ikke være førsteprioritet for oss.
Takk på forhånd!

www.jogarsrud.se kan du se min tilbygging i vinkel. Kan kanskje være vanskelig å få en helhetsoppfatning av byggingen... Jeg er super fornøyd med planløsningen. Tilbygd i ettogethalvt plan. Stue og et soverom nede og tre mindre barnerom oppe. Hadde litt hjelp av arkitekt for å få til planløsningen og det estetiske.

Wow! For et arbeid du har gjort. Nå skal det leses artikler og se på bilder :) Takk!
Ville det sett rart ut med en tilbygg som er høyere enn den opprinnelige?? Det lille huset er jo bare en etasje, og det trengs så mye mer plass for å bygge flere rom da *tenker høyt*...
Jeg ser for meg en stue åpen til mønet og to soverom med et "kontor"/gjesterom over. Litt som et loft. Men spørsmålet er som sagt om det ville se merkelig ut.

Takk til deg også FarsanSeger, mer matnyttig å lese og se på :) Jeg setter i gang med en gang!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.