Hei!

Jeg holder på med å planlegge å bygge en port. Porten skal ha en rammestruktur som settes sammen halvt-om-halvt.

I byggeinstruksjoner står det ofte at sammenføyningene skal skrulimes sammen. Hva betyr det egentlig? Limet forstår jeg naturligvis, men skruingen? Er det en franskskrue? Mindre skrue? Vognbolt?

En vognbolt blir jo ikke så pent på baksiden av porten.

Hvordan synes dere at sammenføyningene skal gjøres? Hva er penest og best?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.