Heisann, jeg har planer om å bygge et podium i storstuen som kjøkkenet skal stå oppe på.
Har noen spørsmål om noen har erfaring med dette?
Hvilken høyde ville vært mest optimal?
Samt hvordan man skal bygge et sterkt podium og med hvilket trevirke, størrelse på trevirke osv?
Hvordan ville dere gjort det?
Kjøkkenet som skal stå der vil veie litt da det er granittplater og en stor kjøkkenøy med granitt. Så bare granitten er nok totalt rundt 350 kg sammen.
Takknemlig for tips og ideer
