Hei!

Jeg holder på å renovere hjemme og vil se om det eventuelt går an å enkelt dekke noen rør på en smart måte uten å måtte snekre for mye. Altså, finnes det et sted man kan målebestille eller kjøpe mer eller mindre ferdige løsninger?

det jeg skulle ønske å dekke er følgende, vannrør i stuen. Mest for å enklere legge gulv rundt. Også fordi det er et stygt feste (noen som har tips på penere fester?):

Vegg med to vannrør og et metallfeste, omgitt av sparklede områder, plastfolie på siden, trægulv med utsparing og en stikkontakt med ledning nær gulvet. Et vannrør går langs en grovpusset vegg under renovering, med blå plastdekket treverk ved siden av. Rustne vannrør med enkle festebraketter på en vegg, med malingsflass synlig rundt rørene.

så skulle jeg også ønske å dekke inn rørene bak toalettet på en eller annen måte hvis det går:

Toalett med synlige vannrør og fester mot en vegg. Potensielt område for renovering for å skjule rørene. Flislagt gulv og en toalettbørste ved siden.

stort takk på forhånd!

mvh
Jacob

K
J jackesnacke skrev:
Hei!

Jeg holder på å renovere hjemme og vil se om det eventuelt går å enkelt dekke noen rør på en smart måte uten å måtte snekre for mye. Altså, finnes det noe sted man kan få tilpasset eller kjøpe mer eller mindre ferdige løsninger?

det jeg skulle ønske å dekke er følgende, vannrør i stuen. Mest at jeg vil dekke det for å enklere legge gulv rundt. Også fordi det er en stygg feste (noen som har tips på penere fester?):

[bilde] [bilde] [bilde]

så skulle jeg også ønske å dekke inn rørene bak toalettet på en eller annen måte om det går:

[bilde]

tusen takk på forhånd!

mvh
Jacob

K
Hei! Jeg beklager for "klissete" bilde men så er gjorde jeg, skjult vannrør med en hylle som har innflyttet bakstykke. Kjøpte ferdige hylleplater og en masonitt som bakstykke.

• Innebygd hvit hylle med flere hyller ved siden av kjøkkenskap, brukt for å skjule vannrør og lagre diverse små gjenstander.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.