Jeg holder på å renovere hjemme og vil se om det eventuelt går an å enkelt dekke noen rør på en smart måte uten å måtte snekre for mye. Altså, finnes det et sted man kan målebestille eller kjøpe mer eller mindre ferdige løsninger?
det jeg skulle ønske å dekke er følgende, vannrør i stuen. Mest for å enklere legge gulv rundt. Også fordi det er et stygt feste (noen som har tips på penere fester?):
så skulle jeg også ønske å dekke inn rørene bak toalettet på en eller annen måte hvis det går:
Jeg holder på å renovere hjemme og vil se om det eventuelt går å enkelt dekke noen rør på en smart måte uten å måtte snekre for mye. Altså, finnes det noe sted man kan få tilpasset eller kjøpe mer eller mindre ferdige løsninger?
det jeg skulle ønske å dekke er følgende, vannrør i stuen. Mest at jeg vil dekke det for å enklere legge gulv rundt. Også fordi det er en stygg feste (noen som har tips på penere fester?):
[bilde] [bilde] [bilde]
så skulle jeg også ønske å dekke inn rørene bak toalettet på en eller annen måte om det går:
Hei! Jeg beklager for "klissete" bilde men så er gjorde jeg, skjult vannrør med en hylle som har innflyttet bakstykke. Kjøpte ferdige hylleplater og en masonitt som bakstykke.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.