Hei!
Vi skulle gjerne ønsket å rive denne 80-talls spaljén og i stedet bygge en halvvegg med en søyle. (Se bilde).
Spørsmålet er nå hvordan vi på best mulig måte fester søylen i gulv og i tak? Både slik at det blir så stabilt som mulig, men også så pent som mulig.
Hva slags materiale bør vi bruke til søylen?
Flere tips eller ting å tenke på?
Se øvrige bilder for å se hvordan det ser ut i dagens situasjon.
Takk for hjelpen
