Jeg planlegger å bygge et ekstra rom i huset mitt, rommets størrelse blir 24 m2
Er det bra å bygge gulvet i tre i henhold til bildet nedenfor eller skal jeg gjøre det i Beton.

Hva er ulempene hvis jeg gjør det i tre?

Min plan er å legge isopor under gulvbjelkene og deretter vanlig glassull mellom bjelkene. Hva tror dere?

• Innramming av tre med plater av frigolit i gulvkonstruksjon under bygging, treverkets støttebjelker synlige.
BirgitS
Mener du at du skal gjøre en tilbygging eller skal du sette opp en ny vegg i et rom slik at det blir et til rom?

tilbygg

S
Oi... jeg tror du må lese litt mer om hvordan man konstruerer en utbygging...

Føles som om du har begynt i feil ende med tanke på bildet...?

På bildet ser det ut som at det er celleplast som er festet under et gulv på en plintgrunn. Går bra å gjøre så men jeg synes det er bra å holde samme grunnprinsipp som resten av huset.

• Liker
SvanteC
  • Laddar…
S SvanteC skrev:
Oj... jeg tror du må lese litt mer om hvordan man konstruerer en utvidelse...

Føles som om du har startet i feil ende med tanke på bildet...?
Kan du skrive de beste trinnene for å gjøre isoleringen av dette rommet?

[QUOTE = "Johannes Carlsson, post: 3364815, member: 163426"] In the picture it looks like it is cellular plastic that is attached under a floor on a terminal floor. Is good to do so but I think it is good to keep the same basic principle as the other house. [/ QUOTE]

Can you write the best steps to insulate this room?

Den enkleste er å jevne ut bakken med makadam og deretter legge celleplast, men det avhenger litt av hvilken type grunn man ønsker å ha.

Du må beskrive din planlagte utbygging mer detaljert.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.