Trenger en trapp som man enkelt skal kunne ta frem og fjerne. Høyde må være 130 cm.

Verdt å nevne er at rundt 600 personer vil bruke denne trappen 2 ganger i uken.

Hva finnes det av smarte løsninger?

drjvnKp.jpg

S
Hva er til høyre og venstre for kaien, nå ser man bare midten med heisen, er det kortsider der? Passende da å ha en trapp der som er fast og ikke blokkerer lastingmuligheter.

S skutten11 skrev:
Hva er til høyre og venstre for kaien, nå vises bare midten med heisen, er det kortsider der? Praktisk å ha en trapp der som er fast og ikke blokkerer lastealternativer
Det er ok. Vi vil ta bort og fram trappen. Tanken er at trappen skal føre til lasteområdet. Men for å skape optimal planløsning er det best at den ligger til høyre for lasteområdet.

S
Det finnes såkalte trappestativer som brukes til vaxholmsbåtene når vannstanden er høy, som er ganske smekre og ikke veier så mye, men jeg kan ikke finne gjennom googling hva de heter. Ved å bygge en så tror jeg den blir ganske uhåndterlig og tung å flytte på.

S
Eksakt hva jeg har sett :), da kommer det an på om den rekker, det var mange som skulle opp, kan bli litt kø
men kanskje ikke betyr noe, om prisen ikke er for stor så kanskje 2 stk kan være noe

S skutten11 skrev:
Eksakt hva jeg har sett :), da kommer det an på om den er tilstrekkelig, hvis det er mange som skal opp, kan det bli litt kø
men kanskje det ikke betyr noe, hvis prisen ikke er for stor så kanskje 2 stk kan være noe
Googlet rundt og fant følgende trapp. Tror noe i stil med dette kunne fungert bedre.

Bild-6-Trappa.jpg

Sist redigert:
S
Det er en såkalt byggtrapp ser litt lang ut, vet ikke om det finnes kortere og den skal ha et feste i overkant for ikke å skli ned.

Selvfølgelig finnes det kortere. Prøvd å google på "trappe lastkaj"?

Det bør gå å ordne en slags krokanordning sånn at trappen kroker i fester som monteres på lastkajen.

S skutten11 skrev:
Det er en s.k. byggtrapp ser litt lang ut, vet ikke om det finnes kortere og den skal ha et feste i overkant for å ikke skli ned
En kort versjon av denne trappa ville gjort jobben tror jeg.

ac00001623.jpg

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.