Som overskriften lyder. Har en robåt som ligger på tilhenger akkurat nå men vurderer å bygge en slags innretning så vannet renner av og ikke havner i båten direkte.
Som rubriken lyder. Har en roddbåt som ligger på trailer akkurat nå men funderer på å bygge noen slags anordning så vannet renner av og ikke havner i båten direkte.