Hei alle kunnskapsrike mennesker!

En amatør har gipset veggene og fått et par buler i gipsen. Se bildene.

Utbulingene er ca 1-2 mm høye og føles harde og faste.

Hvordan løses dette på beste måte?

1 - hele platen byttes
2 - sparkle over utbulingen
3 - skjære ut den utbulende biten og jevne ut med sparkel

Takk på forhånd,
Micke

Gipsplate med buler og skruehull, bulene er 1-2 mm høye og føles harde. Diskusjon om best måte å fikse dem på, inkludert spakling eller utskjæring. Blå plastdeksel delvis innsatt i gipsvegg, med ujevn kant rundt.
 
Skjær ut og sparkel er mitt tips.
 
Kjør på 3
Skjær ut og sparkel.
 
Da blir det alternativ 3.

Takk for hjelpen.

/Micke
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.