Hei,
vi bygde en innervegg (stendere, isolasjon, gipsplater), men nå er det som en loddrett stripe noen cm inn på veggen, antagelig der stenderen slutter. På samme måte på begge sider. Liksom litt inndragning nærmest hjørnene.
Hjelp!! Hva gjorde vi feil??