Hva tror dere, går det an å utvide ovnen så en kamin på 60 cm får plass? Den er 56 cm nå.
Bilde av en malt peis med sotet innside, vurdert for utvidelse for å passe en 60 cm ovn.
 
Jeg tror det går, selv ville jeg først og fremst kikke på en smalere ovn. Kanskje Westbo Viktoria 100 ville passe?
 
  • Liker
gaia
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jeg tror det går, selv ville jeg først se på en smalere ovn. Kanskje Westbo Viktoria 100 kunne passe?
Takk. Den modellen du lenket til er vel mer en frittstående peisovn?
 
Javisst, det er knapt noe hinder å bruke den i en åpen peis om den passer.
 
  • Liker
gaia
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.