Heisann
Er det greit å bruke 45x195 på veggstenderne på et 1-1/2 plans hus, og ha utv, liggende 45x45 stender for å totalt få 240mm isolering i ytterveggene:-/. eller medfører det ev holdf problem med å ha en bred stender, eller bør man i stedet bruke 2 stk smalere for å få samme bredde. eller er det prisen som avgjør ??? ???
Synes at det ville være praktisk å bruke samme bredde på stender som isoleringen vil være :-/