Takk for lenken Jeppe!

Jeg pleier ikke å takke for lenker som leder til min nettside, men når noen starter en tråd med min lenke som eneste innhold, da føler jeg at det er på sin plass å gjøre oppmerksom på dette.

Ha en fin dag Jeppe og håper du fant noen informasjon du søkte.

M.V.H.

Fredrik på Frebo.kakel

En bra og informativ tråd fortjener å løftes frem til oss forvirrede lekmenn. :)

Tommel opp!

Jeg har sett litt rundt på denne nettsiden, spesielt på baderomsspørsmålene. Veldig ofte følges et spørsmål av et korrekt svar. At svaret så gir opphav til flere spørsmål er en helt annen sak. For å være ærlig synes jeg ikke dere er forvirrede, jeg skulle ønske at mine kunder hadde hatt halvparten av deres forkunnskaper. Men om det hadde vært tilfellet, hadde jeg nok aldri skapt bloggen.

Innledningsvis var bloggen et verktøy for meg slik at jeg slapp å forklare det samme om og om igjen for mine kunder. Jeg kunne nå i stedet henvise til et avsnitt der med ordene... Vi ses i morgen, da snakker vi videre over en kopp kaffe.

Langt senere slo det meg at andre leste det jeg hadde skrevet, og at jeg da også ble lenket til min nettside. Som i eksemplet i dette tilfellet. Plutselig var jeg da nødt til å tenke meg om før jeg trykket på publiseringsknappen. Bloggen er ikke noe poetisk mesterverk, heller ikke er den skrevet grammatisk riktig alle ganger, og det forekommer sikkert en og annen feilaktighet her og der. Men all info er skrevet av meg, og så godt som alle bilder er tatt av meg på objekter jeg selv har bygget. De få bildene jeg har stjålet på nettet, utgjør kanskje maks 10 stk.

Jeg får mengder av e-poster fra hele landet, og spørsmålene hagler noen dager over meg. Mange spørsmål handler om hvorvidt jeg ikke kan tenke meg å utvikle bloggen slik at for eksempel informasjon om hvordan man lager hull rundt el-doser o.l. blir tilgjengelig. Plutselig har man havnet i en situasjon som ikke var planlagt i det hele tatt.

Jeg kommer til å oppdatere bloggen når de nye reglene angående fuktsperren fullt ut har erstattet det gamle systemet. Bare det kommer til å bli en stor oppgave. Forhåpentligvis vil jeg i fremtiden kunne vise mer av den spesialinformasjonen som etterspørres.

Jeg synes det er kjempegøy at folk leser bloggen, selv om jeg nå kjenner et stikk av bekymring =) Presset på meg øker for å si det sånn!

Ha en fin dag alle sammen

M.V.H.

Fredrik.

Veldig hyggelig side du hadde :)
Men det minner mer om en helt vanlig hjemmeside, ikke en blogg, men forskjellen har vel blitt utvisket de siste årene. Æsj, nå føler jeg meg gnålete, uansett hva du kaller den, den er veldig bra uansett!!!

Ja hva skal man si: Gi dem lillefingeren så tar de hele hånden. :)
Men jeg kan bare være enig, Veldig godt jobbet!
Fin layout, bra bilder og forståelig tekst.
Visst den er ikke komplett men det gjør den vel ikke krav på heller.
Jeg krysser fingrene for at den fortsetter å utvikles og at du ikke blir lei av det.

/Andreas

"Dr.SiC !"

Du har helt rett, det er en vanlig nettside, og i denne finnes det en blogg som jeg har slaktet og gjort om til en guidet tur. Alle ekstra finesser er fjernet og kun 9 kategoriknapper er igjen. Så du har rett... Det er en nettside, men hvis man kaller den for blogg som jeg gjør iblant, føler man seg litt ekstra viktig i 10 sekunder. Å blogge er som sagt i skuddet nå om dagen.

"parkway"

Hvis jeg går lei av alt, da må jeg sende inn min A-kasse søknad =)
Så nettsiden kommer nok til å være der så lenge jeg driver virksomhet, men som jeg har sagt tidligere, jeg regnet aldri med at interessen skulle være så stor utenfor min egen lille skal av virksomhetsområde. Fremfor alt kunne jeg absolutt ikke tenke meg at folk i Luleå var interessert i å få tak i fliser til sine egne bad som de hadde sett på bilder i mitt galleri.

Det enkle livet som innebar at man dro hjem til Fru Svensson og satt opp et bad er snart et minne blott, kanskje er det på tide å gre seg og pleie språket sitt. =)

Nettsiden vil nok utvikles i fremtiden, igjen takk for vist interesse.

M.V.H.

Fredrik.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.