Hei!
Jeg har behov for å installere en luft-til-luft varmepumpe i en påbygd del av huset, der tilbyggingen er fra 2000.
Den ligger ved en kattvind, og installatøren vil sette inn en kattvindsluke (60x60) for å kunne trekke kablene lettere.
Jeg spurte om fuktsperre og hvordan den ville bli påvirket, men han mente at det ikke skulle være noe problem.
Følte imidlertid at han ikke helt visste hva jeg snakket om. Stemmer virkelig det han sa? Huset har mekanisk avtrekk dersom det kan påvirke noe.
Takk for hjelpen!