Hei!
Skal bore et hull til fra luften i veggen der en paxvifte senere monteres. Den skal ligge rett til høyre for den hengende lampen. Trenger noen tips:
1. Dimensjoner på røret? 100 eller 125?
2. Type rør? Spirorør?
3. Andre deler som trenger å kjøpes inn? For eksempel gitter til utsiden av røret. Noe mer?
4. Noe jeg bør tenke på før jeg borer?
All rådgivning settes pris på!