Kalle91
Hei!

Skal bore et hull til fra luften i veggen der en paxvifte senere monteres. Den skal ligge rett til høyre for den hengende lampen. Trenger noen tips:

1. Dimensjoner på røret? 100 eller 125?
2. Type rør? Spirorør?
3. Andre deler som trenger å kjøpes inn? For eksempel gitter til utsiden av røret. Noe mer?
4. Noe jeg bør tenke på før jeg borer?

All rådgivning settes pris på!
 
  • Veggen i et rom under renovering med ledninger og en henge lampe fra taket, klart for å bore et hull for ventilasjon.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.