Fuger om min skorstein og synes at blikkarbeidet ser merkelig ut. Den gråfargede plata var dekket med en eller annen fugemasse i samme røde farge som plata. Når fugen slipper kan vann renne rett ned i blikkskonstruksjonen. Skal det være på denne måten?