Jomen!

Prøver å gjøre noe med en gammel fasade...

Det er fjellpanel i gran som er oljet til en mørkebrun farge.
Spørsmålet er, kan man bleke den?
Eller blir det til å bytte den ut for å få den lys...

Mvh
Peter
 
teste med natronlut

ikke morsomt men det kan funke
blir nok flammende men du skal vel olje eller noe etterpå.

bruk verneutstyr ...slemme greier liksom
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.