P Petermannen #1 Medlem · 2 innlegg 14 jun 2004 kl 11:31 Petermannen Medlem 2 innlegg 14 jun 2004 kl 11:31 #1 Jomen! Prøver å gjøre noe med en gammel fasade... Det er fjellpanel i gran som er oljet til en mørkebrun farge. Spørsmålet er, kan man bleke den? Eller blir det til å bytte den ut for å få den lys... Mvh Peter
Jomen! Prøver å gjøre noe med en gammel fasade... Det er fjellpanel i gran som er oljet til en mørkebrun farge. Spørsmålet er, kan man bleke den? Eller blir det til å bytte den ut for å få den lys... Mvh Peter
N norrlandshus_sthlm #2 Medlem · stockholm · 483 innlegg 14 jun 2004 kl 11:35 norrlandshus_sthlm Medlem stockholm 483 innlegg 14 jun 2004 kl 11:35 #2 teste med natronlut ikke morsomt men det kan funke blir nok flammende men du skal vel olje eller noe etterpå. bruk verneutstyr ...slemme greier liksom
teste med natronlut ikke morsomt men det kan funke blir nok flammende men du skal vel olje eller noe etterpå. bruk verneutstyr ...slemme greier liksom