Om 2 uker så får jeg levering av takstolene, har en innfelt stålbjelke HEA220 der takstolsleverandøren har tegnet inn at underrammen skal forbindes med bjelkesko. De bjelkesko som selges forutsetter et flensmål på maks 200mm og mine bjelker har 220mm. Noen som har brukt bjelkesko på stålbjelker større enn 200mm? Tips mottas gjerne.
Klikk her for å svare
