Hei, jeg har et rom som er 6000x8000 så jeg hadde tenkt å legge en limtrebjelke som er 115x495 i midten av rommet, deretter 45x220x4000 fra ytterveggen der de sitter i bjelkesko til limtrebjelken der jeg fester dem med bjelkesko også, hva tror dere er det for spinkelt eller går det?
I etasjen over skal det deretter bli en kjøkkenutstilling!
 
Spontant ville jeg si at jeg ikke ville våge å legge limtreet i bjelkesko. Der vil man felle inn, eller ha stolpe under.

Det blir jo et fåtall ankermuttere som forventes å holde alt sammen, eller misforstår jeg?
 
Selve limtreet ligger på bærende vegger så går lektene som er 45x220 til limtrebjelken og deretter sitter det bjelkesko i den på 600 cc
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.