Hei, jeg har et rom som er 6000x8000 så jeg hadde tenkt å legge en limtrebjelke som er 115x495 i midten av rommet, deretter 45x220x4000 fra ytterveggen der de sitter i bjelkesko til limtrebjelken der jeg fester dem med bjelkesko også, hva tror dere er det for spinkelt eller går det?
I etasjen over skal det deretter bli en kjøkkenutstilling!
I etasjen over skal det deretter bli en kjøkkenutstilling!
Jeg bygde hele vår vinterhage med skjult skrue type ET-T fra Essve. Limtrebjelker 115x420 der limtrebjelker 57x270 ble skrudd med ET-T skrue. https://www.mynewsdesk.com/se/essve/videos/essve-konstruktionsskruv-et-t-12015
Veldig pent ingen synlig innfesting! Sjekk ESSVE Hjemmeside. https://www.essve.com/sv/produkter/...sskruv/et-t/konstruktionsskruv-et-t-corrseal/
Veldig pent ingen synlig innfesting! Sjekk ESSVE Hjemmeside. https://www.essve.com/sv/produkter/...sskruv/et-t/konstruktionsskruv-et-t-corrseal/
Klikk her for å svare