Hei

Det har alltid vært innendørs. Jeg vil bare ha som sagt den beste løsningen. Jeg er mer på din side å ha balksko i stedet for å bygge den inn sånn. Slipper å plastre den inn under bygningen til taket er på plass og raskere å bygge veggene eller tar jeg feil?

Jeg er enig med din konstruktør i denne saken. Du trenger ikke støpe inn enden på treverket, men du kan ha en utsparing for dette. Balksko i en så porøs vegg ser jeg bare som en nødløsning, men absolutt ikke i et nybygg.

B bossespecial skrev:
Jeg er enig med din konstruktør i denne saken. Du trenger ikke støpe inn enden på treverket, men du kan ha en utsparing for denne. Bjelkesko i en så porøs vegg ser jeg bare som en nødløsning, men absolutt ikke i et nybygg.
Takk Bosse!
Godt å høre!
Det blir som på videoen der de ikke støper, men bare har utsparing. Men som sagt får dekke de med plast til jeg kan sette opp taket. Som også kommer til å hvile på det siste laget der vi støper en ring rundt hele huset, borer hull for gjengestag som fester trelekten som så takstolen hviler og festes på.

• Liker
bossespecial
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.