Har i dagene kjøpt en villa fra tidlig sekstitall som trenger en omfattende renovering. (vi forstår nok ikke helt hva vi har gitt oss ut på...)

Huset kostet litt mer enn vi hadde regnet med, så nå vil vi ha alle tips vi kan få på hvordan vi skal komme billigst unna med renoveringen? Det vi lurer på er hvor man kan få tak i billige -innerdører, -hvitevarer, -toaporselen, -badekar (vanlig), -ytterdør?

Vi er selvfølgelig åpne for alle tips fra dere som har gjort noe lignende!

Dels finnes det jo en bruktmarked, blocket etc. Også under lenketipsene her på byggahus finnes det lenker til brukt.

Men billige nye ting finner man dels via tilbud hos byggevarehus som Bauhaus Silvan etc. Billig er det også på nettet hos "www.skanskabyggvaror.se", spesielt dører, vinduer og uteromsdeler. www.sigro.se (VVS, toalett baderomsinnredninger), www.rinkabyror.se (VVS, baderomsinnredninger etc).

Treverk og andre "snekkerivarer" pleier å være billigst på byggmax.

Som alltid med lave priser, er det en risiko for at man får det man betaler for, så en viss årvåkenhet angående kvalitet bør man nok ha.

Takk for tipset!
Glemte å skrive at vi bor i vest-Sverige, hvis det er noen flere som vil tipse. Også forskjellige kjøkkenfabrikat om noen har sammenlignet er interessant!

lindab skrev:
Takk for tipset!
Glemte å skrive at vi bor i vest-Sverige, hvis det er noen flere som vil tipse. Også forskjellige kjøkkenfabrikanter om noen har sammenlignet, er interessant!

Kan anbefale IKEA om du vil komme billig unna med kjøkkenet.

Jeg har kommet billig unna med materialet ved å være på rett sted til rett tid. Hvis du finner noe som er billig og som du vet at du trenger på et senere tidspunkt er det bare å kjøpe det.
Jeg hadde en hel pall med fliser stående i garasjen i 1 år før jeg gjorde badet mitt. ;)

Lykke til :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.