Etter å ha sett nedenstående Youtubeklipp fra WS & Company har jeg blitt fristet til å bruke denne teknikken/materialet på mine eksisterende kjøkkenbenker som i dag består av en miks av treplater og flis. Kanskje også på min eksisterende flisvegg i kjøkkenet. Jeg har forståelse for at det kan bli problemer med flis og keramikk, og jeg kan selvfølgelig ta det ned... men om mulig slippe det. Jeg vet også at det finnes nye benkeplater i ulike materialer å installere og til og med å støpe egne betongbenkeplater, men håper på å kutte litt hjørner samt gjenbruke eksisterende plater som dessuten er i litt spesielle mål og løsning. Jeg kan til og med tenke meg å få inn hjelp for dette for å få det så bra som mulig.
Nå til mine funderinger...
- Er det noen som har gjort noe lignende? Tips, erfaringer?
- Hvis jeg forstår riktig, så er det betongakrylen som er den store hemmeligheten, kan det finnes andre alternativer til mørtelen som kan funke like bra og som kanskje selges lokalt? ...også alternativer til betongakrylen hvis noen har tips om det.
- Hvordan ville dere tenke angående grovheten på overflaten? Selv om grov overflate er fint, er det kanskje ikke så praktisk.
- Hvordan ville dere tenke angående etterbehandling og overflatebehandling.
- Hvilken type yrkesgruppe kunne hjelpe til med dette?
Nå til mine funderinger...
- Er det noen som har gjort noe lignende? Tips, erfaringer?
- Hvis jeg forstår riktig, så er det betongakrylen som er den store hemmeligheten, kan det finnes andre alternativer til mørtelen som kan funke like bra og som kanskje selges lokalt? ...også alternativer til betongakrylen hvis noen har tips om det.
- Hvordan ville dere tenke angående grovheten på overflaten? Selv om grov overflate er fint, er det kanskje ikke så praktisk.
- Hvordan ville dere tenke angående etterbehandling og overflatebehandling.
- Hvilken type yrkesgruppe kunne hjelpe til med dette?
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Klikk her for å svare