Hei!

Jeg skal bygge meg et nytt hus og har funnet en modell som jeg liker, det er et trehus i to etasjer. Satt og så litt på youtube og begynte å tenke på om jeg skulle bygge i betong i stedet for tre... Finnes jo mange fine betongblokker fra bl.a. Finja som er godt isolerte m.m,
så nå tenkte jeg å slenge ut spørsmålet her hva dere foretrekker å bygge med? Hva synes dere jeg skal bygge i, tre eller betong?
Ha de’ ha de’

• Liker
Erik JL
  • Laddar…
F Felix36 skrev:
Hei!

jeg skal bygge meg et nytt hus og har funnet en modell som jeg liker, det er et trehus i to etasjer. Satt og så litt på youtube og begynte å fundere på om jeg skulle bygge i betong i stedet for tre... Det finnes jo mange fine betongblokker fra bla. Finja som er velisolerte m.m,
så nå tenkte jeg å kaste ut spørsmålet her hva dere foretrekker å bygge med? Hva synes dere skal jeg bygge i, tre eller betong?
Ha det' ha det'
Om du kan mure så synes jeg du skal bygge i betong. Om du ikke kan mure men kan snekre skal du bygge i tre.

Hei! Takk for svar!
Det blir altså veldig dyrt hvis man skal ha håndverkere som gjør jobben, ved muring altså.

Muring tar lengre tid og materialet er dyrere, men det føles trygt med stein på en måte.

Utenlandske murere er jo en måte å få ned kostnaden som mange gjør.

• Liker
Felix36
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.