Bestilte 10 vinduer og en terrassedør av dem i vår. Mine erfaringer er følgende:
- ganske lang leveringstid. Leveringen gikk ellers ganske smidig.
- dumt at vinduene ikke har spor for vindusblekk, men det løste snekkeren og blikkenslageren uten problemer.
+ alle mål stemte og alle vinduer+dør var med i leveransen.
+ vinduene så ut akkurat som vi ville ha dem, og de ser ut til å være av bra kvalitet
+ prisen
- ganske lang leveringstid. Leveringen gikk ellers ganske smidig.
- dumt at vinduene ikke har spor for vindusblekk, men det løste snekkeren og blikkenslageren uten problemer.
+ alle mål stemte og alle vinduer+dør var med i leveransen.
+ vinduene så ut akkurat som vi ville ha dem, og de ser ut til å være av bra kvalitet
+ prisen
Sist redigert:
Jeg kjøpte 12 flaggvinduer og samtlige hadde skader. De fester opp stormhaken med gummistrikk som skaver på sprossene under transport. Det var ingen sjanse til å sjekke disse vinduene så grundig ved levering fordi jeg ble stående og holde i pallene.
Nå mener de at jeg skulle ha skadet vinduene da jeg bar dem 10m.
Jeg skal få en boks med maling!!!!
Advarsel.
Nå mener de at jeg skulle ha skadet vinduene da jeg bar dem 10m.
Advarsel.
Hva er du ikke fornøyd med?
Kjedelig at vinduene dine var skadet. Vil huske at stormhankene på mine vinduer var bundet ut med strikk slik at de ikke hadde kontakt med vinduet...
Stå på deg, det er vel opp til dem å bevise at det er du som har skadet vinduene...
Stå på deg, det er vel opp til dem å bevise at det er du som har skadet vinduene...
Husetpålandet skrev:Jeg kjøpte 12 flaggvinduer og samtlige hadde skader. De fester opp stormhaken med strikk som skraper på sprossene i transport. Det var ingen sjanse til å sjekke disse vinduene så nøye ved levering for jeg ble stående med å holde på pallene.
Nå mener de at jeg skulle ha skadet vinduene når jeg bar dem 10m.
Advarsel.
Klikk her for å svare