Har gravd en grop til en ny jacuzzi og til den laget en konstruksjon av lettbetongblokker. Ser ut til å bli som jeg ville, men når jeg nå leser spesifikasjonen på blokkene så er de ment for innendørs bruk. Ridå og enda en amatør som har tatt seg vann over hodet. Eller, kan man behandle på noen måte for å øke motstanden mot fukt? Alt skal selvfølgelig pusses og males senere. Takk på forhånd for deres synspunkter!
Formålet er å "bygge inn" jacuzzien på en pen måte, den er nedsenket 50 cm fra eksisterende steiner. Tenkte at forsiden skal pusses som den omkringliggende muren. Ingen belastning på noen blokk.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.