Hei!
Jeg trenger å bytte 8 meter takrenne, fordi en håndverker (ikke snekker) kom til å ødelegge den. Men han vil betale for den inkludert byttet.
Hva gjetter dere at en snekker tar for å bytte 8m takrenne inkl. materiale? Inkluder ikke stillas.
Hvor mange timer omtrent?
Ville bli glad for hjelp, trenger å svare i morgen.
Jeg trenger å bytte 8 meter takrenne, fordi en håndverker (ikke snekker) kom til å ødelegge den. Men han vil betale for den inkludert byttet.
Hva gjetter dere at en snekker tar for å bytte 8m takrenne inkl. materiale? Inkluder ikke stillas.
Hvor mange timer omtrent?
Ville bli glad for hjelp, trenger å svare i morgen.
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 407 innlegg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7.407 innlegg
Blir helt umulig å svare på uten å vite mer. Kan jo være alt fra 20 minutters jobb til et antall timer i verste fall.
Best er det vel om håndverkeren booker inn jobben av noen hen er vant til å jobbe mot og tar hånd om fakturaen når det er klart.
Best er det vel om håndverkeren booker inn jobben av noen hen er vant til å jobbe mot og tar hånd om fakturaen når det er klart.
Det er lett tilgjengelig, på en snekkerbod. Man rekker å bytte dem stående på en malerpall.Rickard.ag skrev:
Jeg vil gjerne at min egen snekker gjør det, men han er på annen sted og kan ikke regne på det akkurat nå.
Klikk her for å svare