Jeg har kløvd opp 3 stk 3 metersstokker på midten som skal settes sammen til 3 benker.
Tanken er at den ene siden skal bli sitteflate og den andre skal bli ryggstøtte. Jeg skal sette kraftige hengsler på benkene så jeg kan felle ned ryggstøtten.
I alle fall er spørsmålet mitt til dere hvordan skal jeg få ryggstøtten til å stoppe i en komfortabel posisjon? Har dere noen flere tips? Virker ideen idiotisk?
Takk/
David
Tanken er at den ene siden skal bli sitteflate og den andre skal bli ryggstøtte. Jeg skal sette kraftige hengsler på benkene så jeg kan felle ned ryggstøtten.
I alle fall er spørsmålet mitt til dere hvordan skal jeg få ryggstøtten til å stoppe i en komfortabel posisjon? Har dere noen flere tips? Virker ideen idiotisk?
Takk/
David
Faktum er at jeg har sett noe slikt, men det var nok 20 år siden. Da var det kraftige smidde hengsler og to kjeder ute i kantene mellom sete og ryggstøtte som holdt ryggstøtten oppe.
Fint! en enkel og bra løsning på det hele. Men hengslene bekymrer meg litt, å la en smed lage noen hengsler høres ut som en dyr affære.
Jeg sjekket litt på beijers, ville 3 av disse på hver benk være nok?
Beijer Byggmaterial
Jeg sjekket litt på beijers, ville 3 av disse på hver benk være nok?
Beijer Byggmaterial
Jeg hadde satset på noe i stil med
Jula Postorder Gångjärn
men helst litt større
Tenk på at det blir veldig baktungt så det trengs nok "medar" bakover under bena eller veldig vinklede bak ben
Jula Postorder Gångjärn
men helst litt større
Tenk på at det blir veldig baktungt så det trengs nok "medar" bakover under bena eller veldig vinklede bak ben
Klikk her for å svare